Schemat

Åh, vad skönt att vara tillbaka från skolan. Trodde inte jag skulle få någon sol på mig i dag om jag ska vara ärlig.
Men samtidigt ser man inte heller fram emot den långa resan både från och till skolan. Från pappa går det på 20 - 30 minuter bara det, men nu när jag är på Ekerö så tar det ca en timme! herre gud hur kommer jag överleva...
Och om det inte finns mer.. Idag fick vi även våra scheman inför det kommande året, vilket var ganska bra tider om man tänker på att "sluta" delen. Men om man ska få det bra på eftermiddan betyder det att man får offra morgonen. Det är så att jag börjar 8 varje morgon förutom på fredagar. Vilket betyder ännu mera att jag måste ta en buss som går senast tio över 7 och det betyder att jag får gå upp ca 20 över 6 eller något... nej nej jag gillar det inte...

Kommentarer
Postat av: Mu

Alltså hädanefter är det slut på sena kvällar...

kram Mu

2009-08-24 @ 23:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0