Pappas flicka

Hej igen!
Är hemma hos pappa nu har har nyss ätit en god middag med Gulaschsoppa, mums! Det är så ruskigt gott, och idag kändes det som att den var godare än förut haha.
Ängående vad jag gjorde i dag så åkte jag in till Vällingby för lite snabb shopping, köpte en rosa Body från Ginatricot och sen en present till syster min. Tror hon kommer gilla den ganska mycket hihi. Stannade där dock inte längre än en timme, klackskorna och värmen höll på att ta livet av mig. Sen får man inte glömma magen, usch mensen är igång... Man känner sig så himla uppsvullen och trött när man har mens, ne inte kul med mensvärk heller...

Som sagt, det är pappas vecka men kommer inte vara hemma här så mycket som man hade velat. I kväll ska jag ut med älsklingen och några kompisar till oss, sen på onsdag är det våran 7 månadersdag så jag ska sova hos honom och sen på lördag åker jag till Idre med laget och sötnosJulia. Ja det är en del man ska vara borta helt enkelt, tråkigt!

Tror inte jag bloggar något mer i dag, så vi hörs i morgon!

puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0