Normalt att inte vilja vara i solen?

Det låter nog galet i era öron, men idag känner jag bara inte för att vara ute och ligga på stranden, nej utan jag och syster är hemma och tar det lugnt i stället. Man kan säga att den här sommaren har inte varit "min" sommar när det gäller bränna. Det har knappt funnits tid för att ligga på stranden eller hemma och pressa på så man får någon skillnad. Kanske berodde det på att alla de fina dagarna i början av sommaren gick åt att jobba. Sen kan man säga att det inte var några fler tillfällen, eller jo i går fanns det men då kände jag bara inte för det...
Jag måste vara konstig...

Igår blev det inte som planerat, de som jag och Johan skulle träffa kunde tydligen inte så vi beslutade oss för att ta en riktigt lång och härlig promenad till maskbacken och tillbaka. Det tog drygt en och en halv timme, riktigt härligt! Sen satte vi oss ner hos honom och kollade en film innan jag bar mig hem igen runt halv tolv.
Ja det var min kväll det, längtar som fan till i morgon, då är det våran 7 månaders dag, kan ni förstå det?! Det har redan gått 7 månader och vi är fortfarande lika kära som när vi först blev tillsammans, livet känns underbart just nu haha.

Hörs mer senare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

grattis hjärat på 7 månaders dagen:)<3333333

2009-08-05 @ 10:20:11
URL: http://emelierosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0