Lördag

Hej alla!
Steg upp för inte så jätte längesen hos Julia, som ni säkert kommer ihåg så sov jag över där. Mycket trevligt minsan! Pratade till kanske halv fyra i natt om allting, sen slocknade vi ganska fort och gick inte upp fören halv tolv. Sköönt!
Idag händer det grejer det, ska gibba ikväll hos Julia med Johan och förhoppingsvis Erik. Så det kommer bli mycket spel och sånt som ska hålla oss vakna hela natten haha, ska bli ruskigt kul! Men det som är mindre bra är att jag har så sjukt ont i magen, fick ligga i sängen halva kvällen i går med värmekudde och tabletter, men inget hjälpte. Sen slutade det för en stund och då passade jag på att gå till Julia. Men nu har det kommit tillbaka igen :(
Ska vila lite och duscha tänkte jag en stund, sen blir det mat förmodligen och sen skulle jag möta upp johan en stund innan vi drar vidare till Julia.
Ja det är min dag det, kommer förmodligen inte blogga något mer i dag heller så förvänta er inte något inlägg fören i morgon eftermidda.

Aja, puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0