Lördag - kräftskiva

Tjenare folket!
Är nyss färdig duschad för min del och ska snart börja hitta lite kläder som man kan tänka sig att ha på ikväll. Känns så tråkigt att jag knappt har några fest liknande kläder i min garderob så jag antar det får ligga ganska högt upp på inköpningslistan.
Det är som sagt kräftskiva hos mig i kväll, det kommer grannar, några jag inte känner och även älskling med hans familj. Är supertaggad på att dom ska komma, så att det äntligen är dom ska ska få se mitt hus och allt det dära. Gäller att ge ett bra första intryck för svärföräldrarna haha, eller säger man bara så om man är gift? Aja...

Det är mycket som ska göras i dag och det betyder att jag inte kommer blogga något mer under dagen. Utan det får bli i morgon när allt är över och så.
Vi hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0