Lördag

Hej och godmorgon för min del, har inte varit uppe så värst länge utan vaknade för någon timme sedan, var verkligen helt slut! Har sovit hos Johan då och i dag har vi inte heller gjort så mycket, dels på grund av att vi vaknade så sent sen så orkar vi bara helt enkelt inte.
Vad som händer nu vet jag inte heller, vi tar det bara ganska lugnt och har ingenting planerat i dag. Det kanske är smart eftersom älsklingen håller på att bli sjuk och jag har lite ont i huvudet.

Åkter som sagt hem till pappa i kväll igen, och i morgon vet jag inte vad som händer, kanske åker iväg och köper mina underbara handbollsskor som jag vill ha? Hoppas hoppas!

Nej nu ska jag lägga mig och vila lite, det bara snurrar i huvudet på mig.
Hörs kanske sen!

Kommentarer
Postat av: Mu

Bli inte sjuk precis när du börjat skolan/kram Mu

2009-08-22 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0