lista, bara för att jag kände för det :)

ALLMÄNT...
Namn: Beatrice Wirström
Piercingar: planerar naveln
Tatueringar: funderar påt
Längd: 171 cm
Skostorlek: 39/40
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: min underbara pojkvän
Önskar du att du bodde någon annanstans: utomlands

Tänker du på självmord: aldrig

Vilket shampoo använder du: gliss, glizz?
Vilken parfym använder du: DKNY
Gillar du att tvätta: vem gör det?

Gillar du Berg-och-Dalbana: beror på vilken


SENASTE...
Film du hyrde: The Unborn
Film du köpte: twilight
Låten du lyssnade på: when love takes over
Låten du hade på hjärnan: hysteria - muse
Låten du laddade ner: hysteria - muse
Personen du ringde: Johan <3
TV program du tittade på: top model

Personen du tänkte på: Julia


ANTAL...
Gånger du varit kär: på riktigt på riktigt? Johan förståss!

Gånger ditt hjärta brustit: några gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hahha never typ?
Ärr du har på kroppen: moppeolycka samt när en katt bet mig när jag var liten XD och Julias VASSA sten...


SENASTE...
Bok du läste: Ljudet av ditt hjärta - twilight, tredje boken
Personen du fick mail av: mamma
Personen du fick brev av: person? Solna gymnasium
Personen du fick sms av: Johan <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det har vi inte gjort på snart 7 år


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: spelat the sims 3
Var det kul: haha japp
Hur tidigt stiger du upp: det är olika, på sommaren kanske runt 10- 11. Men nu på hösten och skolan börjar är det runt 7 halv 8 tiden.
Gillar du att slåss: egentligen inte, men jag drömmer jämt drömmar där jag slår ner folk? läskigt...
Vad ska du göra ikväll: bara ta det lugnt. Ladda upp inför skolan i morgon

Är du seriös: när jag behöver
Vad är du allergisk mot: jag hade astma när jag var liten om det räknas?

Var har du ont: i halsen, det svider :(
Använder du hårspray: förbrukade massor för något år sedan. Aldrig mer igen
Kan du stå på händer: i kanske 3 sekunder ?
Favorit serie: Desperate Houswifes


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker
 Gillar du ketchup: på pasta
Är du glad nu: japp :)
Var du glad igår: för det mesta
Känner du någon som jobbar på sjukhus: en person
Vad dansar du till: allt möjligt
Stockholm är: bäst
Göteborg är: sämst
Kan du sjunga: hihi några påstår det
Mer värt än guld: KÄRLEK
Spaghetti eller makaroner: spagetti
Ska bli skoj: börja gymnasiet
Ska inte bli skoj: em, vet inte
Sparar till: ny mobil, ipod
Väntar på: att klockan ska bli 12
Pålägg som gäller: marmelad
Dagens dryck: mjölk

Tagen från Oliviao.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Olivia

hihi :)

2009-08-20 @ 23:27:34
URL: http://oliviao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0