klockan är ca 14.00 på eftermiddan..

Och jag håller på att dö av värmeslag!
Shit, vad kom solen ifrån egentligen? Det bara poff, döck upp från ingenstans och gav Stockholm ca 30 grader. Visst, det är underbart skönt med lite sol och värme, men jag håller seriöst på att tuppa av. Men då kanske ni tänker, varför är du inte och badar Beatrice? Jo, för att jag väntar på kära lilla Julia ska komma hem så man kan åka och bada, och det verkar som att det tar lite tid...Mamma lovade mig att åka och bada när hon kommer hem, vilket borde vara ganska snart. Och då får man vänta sen tills julia kommer. Nice...
Det sägs att solen kommer bara vara tills helgen, sen nästa vecka ska det bli dåligt väder igen. Så då vill man ju passa på att bada, och bli lite brun på köptet. Herre gud vad jag svettas nu...

Julia, KOM HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0