HEMMA

Är så sjuuukt trött efter den långa skolveckan, eller den har känts väldigt lång. Så nu ska jag bara slappa mig framför datorn och tvn samt ta det ruskigt lugnt. har börjat få lite ont i halsen igen så jag ska inte ut och ränna något utan bara vara hemma i kväll och sova ut ordentligen. Det låter väl bra?

Som sagt, var i Solna efter skolan på jakt efter en kofta. Hittade verkligen ingen som det sa klick med så det är ett fortsatt letande. Kanske åker in till stan i morgon en liten stund innan kräftskivan och kollar men det verkar ganska osäkert just nu. Är så sjukt trött som jag sa nyss :)

Btw, så har min supersöta almenacka äntligen kommit! Ska lägga in en bild på den snart. Men kanske inte är dag.

Nej nu är det midda som gäller, få se vad som händer i kväll annars. Kanske återkommer om det om jag ORKAR.
Hörs typ i morgon
Puss och godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0