Godmorgon!

Har nyss vaknat, och är helt enkelt.. slutkörd! Har inte kunnat sova något vidare i natt så man är fortfarande ganska dåsig.
Vad som händer i dag är att mamma och jag pratade om att ha en lite tjejdag, Johan och jag inte skulle ha våran tältning i kväll, så jag blev lite småledsen i går angående det. Så idag blir det nog att vi antingen åker och shoppar lite, eller typ åker till stranden. Får se hur allt blir, men jag är i alla fall inte så bad sugen. Visst det är skönt att bada, men nu har det varit så kallt och regningt på sista tiden så jag antar att vattnet inte är "badvarmt" som jag brukar kalla det. Nej, utan jag vill hellre åka in till Vällingby eller något och få lite färg där inne hehe.

Vi får se hur allt blir helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0