Fredag, dagens planer

Godmorgon!
Äntligen har jag fått sova ut en timme extra för att idag har jag min ända sovmorgon på hela veckan! Shit, att jag klarar av att gå upp halv sju varje morgon, det är verkligen hemskt och tar på krafterna. kan ni gissa när jag lägger mig? Förut när jag började halv 9 i Tappen så gick jag upp halv 8 och gick och la mig runt halv tolv. Nu måste jag lägga mig runt 10 senast halv 11 och gå upp halv sju. Jag skulle ändå inte orka vara uppe längre, för vid 10 så slocknar jag för att jag är så trött efter en jobbig skoldag + träning som är på kvällen.

Som sagt, jag börjar vid halv 10 i dag, sen slutar runt halv 2. Då ska jag nog traska över till Solna Centrum och kolla in lite kläder, behöver en kofta inför höstern och vintern. Sen kanske köpa ett nytt vitt linne från Gina, jag har två stycken nu och båda börjar gå sönder för jag använder dom så mycket haha!

Slänger in dagens outfit!



Slitna ljusblåa jeans
wezc-tröja


Nej nu börjar klockan bli mycket, ska åka med mamma in till skolan i dag så jag slipper åka buss, YES!
Vi hörs mer i kväll!
Puss och hej

Kommentarer
Postat av: sophie

heej gullunge!! hur är det i solna?? jag har inte hört så mycket från dig, vi måste ses snart! <33 :)

2009-08-28 @ 14:41:00
Postat av: Bea

Hej sötis!

det är bara bra, trivs jätte bra i skolan men klassen vet jag inte riktigt ännu, det är ganska många personer som är svårt att förstå sig på :P

Hur är det med dig då? är det bra på din skola? :)



Ja det klart vi måste!

Jag pratade med hanna för ett tag sen om att ha en härlig tjejkväll om det låter intressant?



Puss på dig <3

2009-08-28 @ 16:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0