Första skoldagen

Är grymt nervös.
Känns som om jag kommer göra bort mig.
Kommer jag hitta några kompisar?
Gahh.. alla dessa frågor...

Nej nu måste jag rycka upp mig! Det kommer säkert gå jättebra och det kommer säkert säga klick så är man kompis med någon direkt, som tur är Julia med i alla fall.
Så, det är ca 1 ½ timme kvar tills man ska stå där, med smink, kläder, ätit och är helt allmänt redo för skolan. Jag är långa vägar från det! Så det är lika bra att sätta fart nu så man slipper stressa de sista tio minutrarna.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Mu

Det gick säkert jättebra, alla känner likadant inför skolstarten/puss Mu

2009-08-20 @ 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0