förlåtförlåtförlåt

Förlåt för den skitdåliga uppdateringen, har helt inte haft tid eller ork för att skriva något de paserande dagarna. Men jag kan i alla fall säga att det inte var så mycket att skriva om heller.
Har varit och shoppat med lillasyster en dag, jag hittade såklart hur mycket som helts och köpte två tunikor och ett par jeans, men så som syster är, köpte hon ingenting och hittade ingenting, tråkmons....
Sen i onsdagds var jag med älsklingen och mysade hela kvällen, vi hyrde film, ingen romantiker roligt nog, utan skräck eller thriller. Den hette The Unborn, fy fan vad jag skrek! Den var nästan lika hemsk som The Grudge, och det är den värsta filmen jag sett! Så jag var helt chockad av skräck i slutet så johan bara stod och skrattade åt mig den dummingen.
Dagen efter var vi och badade halva dagen, det tog ett tag att få liv i lilla Johan så vi kom iväg till stranden ganska sent, men färg fick man! Och förförsta gången denna sommmar tyckte jag att vattnet var fett varmt så jag doppade mig flera gånger! Hahah de ni!

Och nu är det fredag, ska förmodligen ringa någon och kolla om de vill bada och sen åka hem för att packa och sist kommer Johan och myser med mig innnan jag åker. Det är nämnligen så att jag ska på träningsläger med laget och kääära lilla julia, i en hel vecka, men det kommer såklart inte bara vara träning vi gör, utan vi ska även rida, ha spa och en massa andra roliheter. Ska bli toppen!

Nej nu ska jag ta ut disken ur diskmaskinen och sen fixa lite andra grejer här hemma. Uppdaterar när jag kommer hem!
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0