En hemlighet

Eller, man kan inte kalla det en hemlighet. Men det är så att jag brukar inte tala om det för folk när de frågar mig, för då böjjer de bara ögonbrynet och skrattar (oftast) åt mig. Men jag bryr mig inte om det, så det är så att jag lyssnar på Enya, jag tycker hon är helt underbar och har jätte bra låtar. Så när jag ska lägga mig eller när jag behöver rensa tankarna, eller bara koppla av, då lyssnar jag på Enya. Det är så fridfull musik och man blir liksom glad. Självklart blir man glad av många andra låtar också, men sånt som hon ger i sin musik kan ingen annan slå. Så om ni vill lyssna på bra musik, lyssna på ENYA



 Några bra låtar;

"It´s in the rain"
"only time"
"A day without rain"


Kommentarer
Postat av: __

och carribean blue jag lyssnar också på henne

2009-08-30 @ 20:28:44
URL: http://gommusnudden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0