dagen avklarad

Vad ska man säga om sin första dag i skolan?
Pirrigt.. Ibörjan
Att jag skakade upp mig för en sådan här dag, visst det var spännande så att jag hade tusen fjärrillar i magen men det gick över ganska snabbt.
Jag går alltså i klass Sp1sId knepigt va? Det är alltså sam/sam/Idrott. Det tog ett tag för mig att lära mig bokstäverna och så man nu sitter dom!
Men annars kan jag inte säga att det var en sådan anteckningsvärd dag. Alla var ganska tysta av sig, men samtidigt förstår man det. Förhoppningsvis så lättar trycket lite mer i morgon.
Julia däremot lärde känna två personer ganska snabbt, som gick i hennes klass förståss. Men för mig är det 0 vänner än så länge. Ska minsan visa lite vad jag går för i morgon, ska helt enkelt börja prata mer så att jag slipper sitta ensam vid maten och sånt. Usch, ryser vid tanken...

Nej men det var det i alla fall
Snart ska älsklingen komma till oss på midda samt min kära kusin, ska bli mysigt!
Hörs kanske mer senare.

Kommentarer
Postat av: Mu

Bea, håll ut det blir bättre känns alltid lite kymigt först/kram Mu

2009-08-20 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0