bio-time

Godeftermiddag kära läsare!
Som det ser ut nu så börjar min dag nu. Sov till runt ett i dag med älsklingen bredvid mig, och det känns som om det är just nu som man börjar vakna till något haha. Så för en liten stund sen så skjusade mamma och jag hem honom och nu sitter jag och bara andas ut helt enkelt. Om ca tre timmar ska vi bära oss av mot Filmstaden i Solna centrum för att se den omtyckta filmem Harry potter och halvblodsprinsen. Ska bli riktigt roligt! Jag som älskar att gå på bio, det är så sjukt mysigt!
Ja det är väl vad min dag kommer bestå av, filmen är ju ganska lång så vi kommer komma hem runt halv nio eller något, så jag berättar mer om våran Gibb-natt då!
Ha det så trevligt ute i solen så länge!
Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Julia

Den har inte fått bra kritik av journalister, men de kan ju bara ta sig.

Harry Potter<3

2009-08-02 @ 16:25:29
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0