Besvikelse

Hej igen
Jag kan bara inte sluta tänka på hur besviken jag är. Det måste varit den sämste Harry Potter filmen de gjort, för alla andra filmerna är bra om man jämnför med detta... Liksom, det var ...tråkigt den mesta av tiden, sen så hände det för mycket sorgligheter helt enkelt. Nej ingen bra film kort sagt. Tur att man inte ödslade bort 110 spän på att se den med Johan som vi pratade om. Haha den var inte lika dålig som Bruno ni vet? Jag verkligen avskydde den filmen! Aja...

Gårkvällen/natten spenderades hos Julia förståss, det var jag, hon, älsklingen och Erik som skulle ha en så kallad Gibb-kväll. Vi hade planerat in Rapalkalja, Monopol, Maricart och en massa andra saker. Men det blev i princip bara Maricart som spelades haha. Sjukt roligt spel om man är flera! Hur som, vi var där och spelade, kjockade i oss en massa onyttigheter och till sist tog en promenad runt halv tre när jag och Erik var så trötta att vi höll på att slockna haha. Tur att Julia och Johan var pigga så de kunde jävlas med oss heh. Sen bar vi hem, och turligen hade vi vaknat till lite. Då körde vi ännu mera mariocart och sen gick alla hem (johan hem till mig) vid 5 tiden. Då var det solsken ute och en härlig morgon med sommardagg, Love it! Men det kändes väldigt konstigt att vara vaken till solen var uppe.
En mycket rolig och lyckad natt!


Kommentarer
Postat av: Julia

Den var ju grym :o men du kanske inte är ett lika stort fan som jag haha.

PLUS ATT DU INTE LÄST BOKEN

2009-08-03 @ 01:09:15
URL: http://tresfresas.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha ne inte så bra som jag trodde den skulle vara...

Haha de böckerna är inte min typ av böcker om man säger så hihi :)

2009-08-03 @ 10:18:41
URL: http://beatricew.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha jag älskade den!

nehe varför inte? De är ju också övernaturliga precis som Twilight. Och har du ens börjat läsa dem?

2009-08-03 @ 11:51:45
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0