Ännu en ledig dag :)

Godmorgon alla!
Känner mig ganska glad i dag, kanske är det för att jag inte ÄNNU har börjat skolan, utan det är i morgon medan alla andra stackare började i måndas eller i dag. Jag lider verkligen med dom, men samtidigt vill jag också börja någon gång. Det är liksom ett nytt kapitel i ens liv som ska ta sin början, då måste man ha något att skriva om eller hur? Aja, jag är glad att det inte är fören i morgon i alla fall. För då hinner jag åka in till stan och kolla in en skolväska som jag tjatat om ganska länge nu. Sen kanske jag gör sällskap med älsklingen hem som är inne på sin första dag i Gymnasiet i dag.  Håller tummarna för honom hihi.
 Japp, men åter till väskorna...
Nu är det så att jag har hittat två väskor än så länge som verkar vara VÄLDIGT intressanta, lite dyra men det är det värt. (säger jag inte så om allting nu för tiden?)  aja, det är en från Stadium, adidas, jättefin verkligen! Och sen så väldigt praktiskt för att den har många fack och tillräckligt stor för böcker och sånt. + poäng. Sen har vi en svart väska från Ginatricot? Jag vet, varför just därifrån? Dålig kvalite kanske? vem vet, men den var också väldigt praktiskt.
Men ni får se vilken det blir sen när jag kommer hem, sen gäller det att välja kläder också ... crap..

Juste, sen så jag en överasskning på g. Jag vet fortfarande inte om det kommer att funka för att jag har då inte fått grönt tecken, men om det blir så tror jag att det är några personer runt om mig som kommer bli GANSKA glad haha :)
Tänker inte säga något fören jag vet om det har lyckats, utan det får ni se då!

Nej nu ska ja få i mig lite frukost sen kanske titta på någon rulle.
Hörs mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0