Vilken morgon...

Ojoj, jadu...
Vid sextiden igår kom Johan förbi och försökte muntra upp mig för att jag var så ledsen över resan, jag ville inte äta inte dricka. Nada.
Så han fick mata mig med våld haha :)
Sen så var jag hemma med familjen och bara tog det lugnt, tittade på en tråkig Talang där alla bara sjöng, asså usch hur kan de tillåta så många som sjunger? Det är inget jävla idol heller! Jag vill se lite humor, spänning och trolleri. Ingen tråkig sång...
Sen ringde Johan och frågade om han kunde komma förbi igen, vilket ha  självklart kunde!
Det slutade med att han sov över för han var för trött för att gå hem. Och sen på morgonen....

Jadu, det var inge vidare..
Johan hade tydligen ätit något dåligt när han grillade ute med några kompisar så han mådde bara illa och hade jätte ont i magen stackarn. Så jag fick ta hand om honom hela morgonen, för han kunde inte ens gå upp ur sängen utan att nästan spy. Så man kan säga att vi är kvitt haha, först att han tar hand om mig och nu att jag tar hand om honom.

Sen runt två tiden gick han hem, lite gladare, lite piggare och mådde lite bättre helt enkelt.
Och då passade jag på att sola idetta härliga väder!  Tror dock inte att jag fick något "tydliga" ränder men lite kanske får vi hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0