Update

Sorry för en dålig uppdatering i går. Tiden flög iväg med vinden och när man väl vet ordet av så var klockan nästan tolv och man låg i en säng med älsklingen bredvid sig. Så just därför ska jag säga vad som hände igår!

Som jag sa i det tidigare inlägget så var jag inte på ett sådant bra humör, var bara allmänt deppig och gråtfärdig. Då beslutade jag mig för att gå hem på ett oväntat besök hos Johan och gråta ut lite i hans armar. Då blev allt bra igen!
Sen myste vi framför soffan och grillade gott saftigt kött hemma hos honom. Mums!
Vi halv åtta tiden drog vi till maskbacken för ännu en "grillkväll" vid ett vindskydd med en massa trevligt folk. Vi skrattade, sjöng en massa låtar och dansade som galningar. Superroligt! Och sen efter en stund kom Julia, Minna och Emelie dit. Fast det varade inte länge, runt halv elva drog alla hemmåt för kylan hade omringat oss, och då så slutade det med att Johan sov hos mig.

Ja det var en riktigt rolig kväll må jag säga!
Idag vet jag inte vad som händer, julia och jojjo undra om jag ville följa med till Solna för lite shopping, men jag tror inte jag orkar. Ska sätta på mig lite kläder och sen gå ut på en prommis med hunden. Måste verkligen utnyttja det fina vädret nu när det äntligen är här. Sen får vi se vad som komma sker!

Ha det najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0