Update

Hej!
Nu är jag äntligen hemma och kan sätta mig vid en dator, jag var hemma vid fyra tidigare i dag. Men min dator hos mamma har cp-at.
Jag lovade er en uppdatering om vad jag gjorde igår. Och det ska ni få! Håll i hatten, nu kör vi!

Vi var då på Husbybadet - ingen höjdare - Det var verkligen jätte tråkigt, knappt några vattenkanor eller några roliga överraskningar. Nej nej, det var verkligen jätte tråkigt! Ångrar att jag inte stannade hemma ändå och var med sötis Julia i stället. 
 Men de var jag senare i alla fall.
Kom hem runt sex och då dök Johan upp vid dörren, vi väntade på att Julia skulle komma och sen gick vi och mötte Erik.
Vi tog en härlig långpromenad till Busviken och försökte göra en eld och mysa framför en brasa vid det härliga vattnet. Men Johans tändare ville inte sammarbeta med oss, inte heller alla pinnar och gräs som vi hade plockat ihopp. Så vi drog tillbaka och sen var det dags för att åka hem för min del. Inget mer med det alltså! :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0