Tråkiga nyheter

Hej igen alla!
Sorry för den dåliga uppdateringen i går och i dag. Har inte haft ork eller lust för någonting!
Igår var alla tjejerna i handbollslaget och åt på resturang inne i stan. Något mongo...blabla nånting hette det. Väldigt gott förståss! Thai funkar alltid, speciellt när det bjuds på sushi. Bara tanken gör att magen kurrar!

Men idag är det inte lika roligt, jag hostar fortfarande som en galning och blir helt enkelt inte kvitt den. Men förskylningen försvinner sakta men säkert, vilket är supersköt! Nu kan jag äntligen andas ordentligt samt att känna smaken på vad jag äter. Men nu kommer den myyycket dåliga nyheten. Jag får helt enkelt inte följa med på Katrineholms cuppen som är nu i helgen, ni förstår inte hur besviken jag är! Jag hade verkligen sett fram mot den och nu får jag inte ens åka för den jäkla hostans fel.
Så min helg kommer inte bli så värst rolig, vädret ska vara på topp i alla fall så man får väl ligga ute i solen och sörja.
Det är verkligen så typiskt, först stukar jag foten riktigt rejält så jag inte kan träna ordentligt på flera veckor. Sen så blir jag sjuk när foten blir bättre så jag inte kan träna då heller. Åhh vad detta suger just nu!

Jag kommer inte vara glad på mååånga timmar, det kan jag lova er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0