Tisdag (inte måndag!)

Hej igen!
Ska snart hoppa in i duschen, eller det hinner jag inte göra innan DesperateHousewifes börjar. Så jag får snabba mig mellan pausen.
Idag har jag tränat för första gången på nästan två veckor! Det känns verkligen på kroppen att man inte varit ute och rört på sig. Magen bara sväller upp hela tiden haha. Sen har jag märkt något jätte konstigt i dag! Jag rapar som en jävla groda hela tiden, jag vet inte varfrör, för det har jag aldrig gjort förut. Det är inte trevligt alls, och så blir jag illamående efter också. Weird....
Men nog pratat om det, här kommer det roliga med detta inlägg.
Nu har äntligen Julia fixat bilderna från Lördagen när vi var på Oxberget! De ät superfina så här ska ni få se de hon la ut på ansikts boken.

"Förlåt kära Julia för det jag sa i morse, det var verkligen med mening att jag skulle såra dig :(
Och det är defenetivt inget man säger till sin bästa vän. Förlåt älskling <3"













Kommentarer
Postat av: Julia

Det är lugnt nu vännen :)<3

2009-04-15 @ 14:58:55
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0