Sovmorgonar är uppskattade

Godmorgon!
Har nyss kommit ut från en lång varm dusch nu på morgonen, supersönt!
Jag hann aldrig kila iväg mellan pauserna i går och så var jag för trött sen efter dubbelavsniten. Så det fick bli på morgonen, härligt härligt.

idag är det självklart skola som väntar, men eftersom det är onsdag så börjar den inte fören kl 11, jippie! Egentligen har vi "EVA-pass" (eget val av arbete) kl 10-11 men det brukar jag jobba hemma med på onsdagar. Sen är det bara två lektioner, roliga dessutom. Och sen slutar vi runt två halv tre tiden. En riktigt bra dag rättare sagt!

Sen därefter väntar plugg hemma hos Hanna med Sophie, vi ska göra klart våran idrottslektion som vi ska ha på fredag.
Sen efter det väntar en myskväll med Älsklingen.

Dagen kan inte bli bättre!
Vet ej om jag dock kommer skriva något mer i dag. Möjligtvis när jag kommer hem, men det vet man aldrig.
I så fall får ni ha tålamod och vänta till i morgon!

Ha en underbar Onsdag!

Kommentarer
Postat av: ex

EVA atår vel ändå för elevens valfria arbete`? :)

2009-04-22 @ 13:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0