Sommrigt sommrigt

Hej igen!
Nu är jag tillbaka från en liten shoppingrunda på Solna, ja det blev solna trots allt. Orkade verkligen inte åka in till Stan. Har så sjukt ont i foten, för er som inte vet så stukadejag foten på träningen i torsdags. Rikgit rejält. Så jag har fortfarande ont. Så det blir förmodligen ingen träning för min del i morgon heller utan bara ta det lugnt och vila foten så mycket som möjligt så den blir bra igen. Det var ändå inte mycket saker jag behövde. Men fina saker hittade jag i alla fall!
Jag köpte en rosa/turkos kjol från Gina Tricot och en klänning i turkosrosa där med. Blev sammanlagt ca 200 kronnor. Och det var det värt! Klänningen passar perfekt till i sommar när man går runt i bikini på stranden. Den går även att vika upp så det blir en snygg topp till jeansen. Trevligt Trevligt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0