solen gör allt

Hej igen!
Har nyss ätit en härlig påskmidda som bestod av mycket gott, bland annat ägg halvor med kaviar på. mums! Och till "efterrätt" fick alla barnen ett varsitt påskägg med en massa godis i. De två minsta i familjen komm på ett roligt sätt att leka med locken till äggen, så hela familjen fick sig ett gott skratt!

Idag har jag varit iväg i solna (igen) med mamma och Lovisa (syster) Det köptes ett par nya skor, ett nytt fint sommarlinne och ett ankelstöd till min skadade fot, ajaja...Undrar verkligen när den ska bli bra igen så jag får börja träna. Men personalen på Stadium som vi köpte ankelstödet av sa att jag skulle träna balansbräda så mycket som möjligt så jag byggde upp mina muskler vid foten. Vi har kommit fram till att jag är ganska överrörlig eftersom jag stukar foten väldigt lätt och ofta dessutom...

Efter Solna åkte jag hem till Julia för att spela en omgång kubb, jag vann hihi (förståss) och sedan drog vi en tur med moppen till Oxberget som ligger vid Närlunda. Där tog vi en massa härliga sommarfoton i den varma solen och bara slappade. Har lyckats få tag på två foton än så länge, men fler kommer. Det har julia lovat :)
Nu ska jag vara lite social med familjen, det är ändå påskafton! Får se vad som händer i kväll, kanske ska vara med julia igen eller bara vara hemma. Man får se vart vinden vänder!
Ha det bra så länge, Tjingeling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0