sjukling

Hej kära vänner.
Har varit hemma i dag igen, är verkligen skitförskyld. Hoppas att det går över till i morgon när Johan ska komma så han slipper lyssna på mig under natten. Tycker faktiskt synd om honom haha.
Nu är det nog det ända tillfället som jag orkar göra något, som att skriva på bloggen (?) Har inte gjort någon läxa eller läst något. Mitt huvud är helt enkelt inte på topp för det. Så imorgon blir det ingen skola för mig heller. Ska verkligen ta och vila upp mig till helgen då en stor handbollscup väntar. Då ska jag fan vara med och spela, tills dess: Mycket sova/vila, äta ordentligt (även om aptiten försvinner när man tänker på mat) och göra så många huskurer som möjligt för att bli frisk. Just nu är min räddning nässpray, och det har vi inte!!! Så jag får ta rinexine och alvedon + någon konstig brustablett för att hålla mig frisk på annat sätt.

ååh kära nässpray... du är min högsta önskan just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0