Sjuk dag 3*

Hej och godmorgon!
Är hemma ännu en dag, denna jäkla förskylning går verkligen inte över. Men det känns som om det är bättra idag. För nu har jag inte ont i huvudet eller så, bara att näsan är helt igensydd. Ni förstår säkert vad jag menar.
Nu har jag också fått min älskade nässpray, men den gör bara saken lite bättre. Inte lika bra som jag hade hoppats på.

Gick till träningen i går kväll, men var självklart inte med. Tror tillochmed att jag hade feber där, frös som fan så jag satt med min varma jacka och skakade medan alla tjejerna var så svettiga att det rann om dom, så ville jag också känna...
Sen kom älsklingen och höll mig sällskap, han var tillcohmed så gullig att han köpte med sig en cola till mig. Tack sötnos!

Sen bar vi oss hem och låg och myste i min nya säng, det verkade som han gillade den ganska mycket. För han rullade från sida till sida för att kolla hur många av honom det skulle få plats haha. Vi kom fram till ca tre hela Johan fick plats. Då är sängen stoooor!

Idag ska jag få lite saker gjort, börja skriva lite på svenskan och kanske SO samt att göra några huskurer som jag fått lite tips om att göra.
har ni några tips för att bli kvitt förskylning? ÖPPEN FÖR FÖRSLAG!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan köpa färsk ingerfära o ta en ganska tror bit o dela den i 6 kuber lite större en sockerbitar och koka det o sen tar du vattnet som ingerföran kokat i o drick det är inte speciellt gott men det funkar snabbt:) KRYA PÅ DIG sötnos<3

2009-04-24 @ 08:11:52
URL: http://emelierosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0