Rise and shine

Godmorgon mina bakelser!
Det är då Tisdag vilket innebär sovmorgon. Och en sådan tur jag hade med mitt skolval för fyra år sedan så har vi sovmorgon i morgon också! Ganska lyxigt faktskt..

Idag händer väl inte så mycket, det är en långskoldag fram till fyra sen därefter väntar träningen som jag kanse ska vara med på. Pappa vill att jag ska vila en träning till och bli helt frisk, för jag hostar fortfarande. Men idag känns det som om det har gått över lite så jag får se hur det känns senare..

Vad händer annars i veckan?
Det är valborg på torsdag, vilket jag tror alla vet vid det här laget. Sen är man ledig på fredag och så vidare...
Men det tänker jag återkomma med senare, för annars har jag inget att skriva om de kommande dagarna ;)

nej nu ska ja duscha lite snbbt och sedan göra mig klar för skolan.
See yaa later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0