Planering

Hej igen!
Har nyss haft ett tre timmars möte med några från klassen och deras föräldrar, vi har nämnligen planerat klassresa. Och det är iprincip bestämt att vi ska åka ner till Skåne och på på ett vildmarks läger med en massa olika aktiviteter. Låter superskoj när man läste igenom schemat, så förhoppningsvis gillar alla andra i klassen det också :)

I natt så tror jag att jag blev hemsökt av något. Min sterio som jag brukar ha på hela nätterna så jag kan sova sattes i högsta volym runt fem tiden i natt. Så det bara dundrade i rummet och upp flyger jag, skiträdd. Sen så några timmar senare så ramlar mina hängande blommor över mig och skrämmer livet ur mig en gång till!
Är det konstigt eller är det konstigt?

Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0