Ny säng


Hej igen!
Är ganska trött för tillfället så jag ska snart hoppa i säng och försöka sova lite, det blev inte så mycket sömn hemma hos Johan. Han snodde täcket hela tiden så jag fick ta tillbaka det med våld flera gånger för att inte frysa ihjäl haha :)
Och på tal om att sova så har jag fått en helt ny underbar säng hos min madre. Den är ca 120*200 , inte så jätte stort men vilken skillnad det är mot nu. Min säng är bara 90*200 så den är inte så bra om man ska sova två i. Så nu är äntligen en sak bättre i mitt rum. Och snart kommer jag få en ny tapet och nya möbler, då kommer allting bli så mycket bättre!
Jag ville egentligen ha en mörkare variant än den på bilden, men den här - Malm - funkar lika bra till vita väggar också.
Det verkar vara väldigt populär bland ungdommar, min kära vän Olivia Orrje även kallad www.Oliviao.blogg.se i bloggvärlden har exakt denna säng fast i den färgen jag vill ha. Och hon säger den är jätte bra. Då litar jag på dig Olivia!

Nu väntar min smala och obekväma säng på 90*200 cm ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0