Ny dag, nya äventyr!

Godmorgon alla SUNSHINES. Juste ja, det är så underbart väder ute, men jag misstänker att det är inte så varmt som det ser ut att vara. Attans!
Jag som hade tänkt att gå runt i lite mer sommriga kläder, men det får vänta ett lite tag framöver.

Idag tänkte jag åka in till stan och kolla på ett par skor jag hittade på H&M i går. De är så underbart söta, rosa vettni ;)
Men de verkar nästan vara slut överallt så jag hoppas verkligen jag hittar ett par. Annars blir det en ny bikini eller BH som gäller. Hihi.

Sen runt tre tiden så ska jag träffa Johan en stund, vet interiktigt vad vi ska göra. Kanske ta en promenad som igår eller vara hemma och kolla på film.
Denna helg känns det som om den har gått väääldigt långsamt, men det är bra! Då har jag hunnt göra en massa saker samtidigt som jag njuter av våran lediga tid här i världen.

Japp det var det jag ska göra idag.
Hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0