Nu ska jag få saker gjort

Godmorgon!
Det är ett strålande väder ute med nästan 20 + och jag har nästan ett fullspackat schema på saker jag ska göra i dag.
Jag satt igår och gjorde en lista på vad som behövdes göras och saker som jag bara vill göra. Här är några av dom:

* Plantera om min stora blomma i mitt rum (det är liksom så att rötterna är snart utanför krukan)
* leta reda på en säng på internett som jag vill ha 105-120 cm bred m. madrass
* kanske börja spackla mina väggar och börja måla om
* göra någon läxo om jag hinner och har lust
* leta efter påskris
* sola lite om vädret och värmen håller
* gå en promenad med hunden(som jag gör nästan  varje dag)

Japp det var en del saker, men det går fort att göra!
Juste! Igår så var jag och Johan på inflyttningsfest hos pappa, det var ganska trevligt, träffade iprincip hela släkten och en massa goda vänner till familjen. Fast jag och Johan höll oss mest i mitt rum eftersom det var fullt med folk överallt.

Japp, då vet ni vad som händer i dag. Återkommer med inplus saker som kommer med tiden.
Vad ska ni göra i dag när det är så härligt väder? :)

Kommentarer
Postat av: Oxragu

Tapetsera+sola+laga mat+jobba.

Stor påskkram till dej!

2009-04-10 @ 12:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0