myskväll

Tjolahopp!
Det blev en ensam shopping istan igen. Ganska skönt att bara glida runt där i sitt eger tempo. Vilket gjorde också att jag kom hem med en ny BH och en härlig långarmad svart tröja från Vero Moda. Som ni kanske får se bild på senare när jag har lust haha.

Runt fyra kom Johan hem till mig och åt midda och sen tittade vi på den underbara filmen Australia. Jag verkligen älskar den! Den är så romantisk och spännande, helt klart en av mina favorit filmer.

Imorgon väntar skolan, som alla andra måndagar. Gillar verkligen inte att helger ska gå så himla snabbt, de borde inskaffa fredag som helgdag också som det var när man var liten. (det var så på min skola)

Nej snart ska jag lägga mig och sätta på filmen Dagboken som är en av mina favortiter också. Fast den är bara romantisk och sorglig mot slutet. Fast det är ett lyckligt slut. Men endå.. aa ni fattar säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0