mysigt värre

Godmorgon!
Solen är på topp, men det är inte jag .. vill inte säga varför, så förvänta er ingen förklaring.
Gårkvällen var riktigt mysig må jag säga! Det var jag, Johan, Olivia B, Minna, Emelie, Agnes, Julia, Pontus, Oscar, Lucas, Malmgren, Emma, Sandra och sen kom Tom och Ludde när jag och Johan gick hem haha.
Vi spelade fotboll i mörkret, skrattade och hade allmänt roligt. Men tyvär så var värmen inte på vår sida så efter en stund blev det svinkallt!
Jag är också så dum så jag GLÖMMER ta med kameran, och kameran på mobilen är inte så tipp topp heller. Suck suck suck!
Men alla kvällar kan inte vara helt perfekta :)
Jag tror Julia kommer med några bilder i stället för hon tog i alla fall med sig systemkameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0