Lördag

Hej igen alla läsare!
Jag hann som sagt inte skriva något i går heller, det var rusch mellan varje sak under hela eftermiddan och kvällen. Så det blev ingen dator för mig alls..

Vårat träningspass som Sophie, Hanna och jag hade igår blev inte så lyckat som vi hoppades på, men vi fick iallafall ett klart MVG sa våran lärare, riktigt skönt att slippa oroa sig och stressa mera. Dags att pusta ut...
På kvällen var jag med johan och vi drog till Oxberget för en liten grillkväll med Julia, Olivia B och några andra. Sen gick vi hem runt nio för att det blåste så himla mycket.
Hemma åt vi goooda jordgubbar med grädde och myste i soffan, men vi båda var så trötta så vi gick och la oss redan vid 11.

Idag har det varit ganska mycket som hänt, Johan och jag tog en härlig promenad till stranden på morgonen och bara myste, sen var jag tvungen att åka hem till pappa igen för att hjälpa till att städa vårn gamla lägenhet.
Juste, btw så har vi nu fått reda på om vi kommer in på våra gymnasium som vi sökte till i februari. Och jag kom in på alla mina val! Jätte roligt verkligen :)
Fast jag ska inte ändra något, utan det är Solna Gymnasium som jag vill gå på, och det blir säkert jätte roligt! Johan kom in på sitt gymnasium också, så jag är glad för hans skull där med.

Nej nu ska jag vila mig lite, har inte mått så bra på eftermiddan och sen har jag inte haft tid att vila något sen jag kom hem. Usch vad mitt huvud bultar just nu...

Hörs mer senare!

Kommentarer
Postat av: sophie

vad kul att du kom in på allt du ville bea!!! :D det gjorde jag med (jag är lycklig), fast jag ska typ ändra hela tjotaballongen... ;)

2009-04-18 @ 20:23:56
Postat av: Mu

GRATTIS BEA!

Jättekul att du kom in på det gymnasium söm du sökt till.

Ha det, Mu

2009-04-18 @ 20:29:18
Postat av: Bea

Sophie: var roligt för dig! :D hahah tjotaballongen XD



Mormor: aa jag är jätte nöjd :)

2009-04-18 @ 22:14:00
URL: http://beatricew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0