life goes on!

Visst, jag är ledsen för att jag inte kunde följa med på en rolig cupp med alla kära älsklingarna, men det kommer fler gånger!
Som det ser ut nu så kanske jag kan vara barnvakt i morgon åt min "kära" syster och hennes kompis och få lite extra cash i plånkan. Sånt sitter alltid fint! Och kanske blir det ännu mysigare om älskling kan vara med och hålla mig sällskap. Förra gången var kära Julia med och det var supermysigt! Sen har vi också våran söta lilla käära Molly Polly!
Det är Olivia - min syrras kompis- som har en uuursöt liten mini hund. Inte större än en colaflaska. Henne gillar vi väldigt mycket såklart! Hon är tillochmed min favo hund.

vem vet, kanske blir det inte en så dålig helg trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0