kvällsplaner

Har inte bestämmt något alls faktiskt, vill bli kvitt denna jävla hosta så det blir nog en hemmakväll i dag igen. Det skadar väl inte att vara hemma på helgen för en gångs skull?
Men jag är en party-människa, även om jag inte går på några fester (?!) min party är helt enkelt att vara med kompisar och busa. Då blir man alltid glad.
Men nu när jag ändå är hemma kan jag passa på att kanke göra någon läxa som inte är klar? Vad sägs som det? fast den stora frågan är nog, om jag orkar. Just nu har jag lagt fram alla läxor och papper som jag tagit hem om upptatser och kvarglömda lärxor på min säng så jag får en blick över vad som behövs göras. Det tog upp nästan halva sänge! och efterosm jag fått en större säng betyder det att det är gaanska många läxor... obs!

Bäst att göra någon i alla fall. Som svenska som man ska skriva om en bok och desamma i engelskan. Och det är jag nästan klar med så det blir två flugor i en smäll haha.
Jag kanske ska börja med dom... nu

Ps.
Ikväll är det Robbinson! Tycker det är så patetiskt roligt med ett lag som vinner alla tävlingar och utmaningar och ett lag som förlorar allt och verkligen suger, hihi

Tittar ni också på Robbinson? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0