Kvällens planer

Fick nyss ett sms från Emelie som ville att man skulle hänga med på en myskväll nere på södran denna härliga dag. Tyckte det lät toppen så skickade en massa glada gubbar tillbaka haha.
Vi skulle ta med oss eget godis, en mysig filt eller liknande och varma kläder. Sen får man väl inprivisera med något annat kanske. Vem vet om det ska grillas ikväll.
Det blir jag, Emelie, Minna, Agnes, Olivia O, Olivia B och kanske några killar också. Ska höra med Johan Pohan om han har lust att hänka om det skulle vara så.

Nu känns det verkligen som att våren/sommaren är nära !

Nej nu ska jag kolla på snygga VARMA kläder.
Kommer förmodligen inte blogga mer i kväll. Men kameran följer med!
Så ni får se hur kvällen såg ut i morogn.
Ha en trevlig måndagkväll!


Kommentarer
Postat av: olivia

olivia o skulle aldrig me :p

olivia s!

puss

2009-04-06 @ 23:43:52
URL: http://ojb.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ja hallå, vadå Olivia O? :P det var mer än vad jag visste, haha

2009-04-07 @ 01:23:07
URL: http://oliviao.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag fick reda på det mer sen ;)

fast jag trodde först att det var olivia o :P

2009-04-07 @ 11:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0