Klipp klipp

Juste, nu åker håret av. Hela 5 centeimeter är det som ramlar av från mitt långa hår. Men det behövdes, mitt hår var så slitet och "tort" som frisören sa. Nu känns det bra i alla fall. Det blev inte så kort som jag var rädd för att det skulle bli, nu ser det faktiskt mycket fräschare ut.
Tyvär har jag ingen bild att ta eftersom kameran är hos mamma och min mobil har jag inte fattat hur den fukar med sladden tilldatorn. Men det kommer säkert andra bilder senare som ni kommer se och märka.

Jag som sa att jag skulle vila i eftermiddas, det blev det inte mycket av. Att åka till Kista och småshoppa lite samt att klippa håret kan man inte kalla att "vila upp sig" men det tar jag igen nu när ja e hemma.

Vad har ni gjort i kväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0