Kära Stadium

Som de flesta vet så köpte jag min bikini från Stadium förra året, det är nog dom som har de mest fina och tåliga av alla (tycker jag) Men priserna är väl ändå lite sisådär. Det kan kosta från ca 100 kr - 800 kr. Ganska dyrt om man säger så..
Men iår har jag småkollat lite på hemsidan efter någon som verkar intressant till lagom rimliga priser och då har jag dessa som exempel :
 
  

1, Blommig söt bikini, 349 kr /del
2, Enkel vit bikini 149 kr /del
3, Lite tuffare bikini 149 kr /del

Det första blommiga bikinin var den jag kan tänka mig mest ses i i sommar. Ser ni vilka underbara färger den har, ååh vill bara haa den! Men 349 + 349 = ca 700 spänn.... njaaa.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0