Inge mer lek för min del

Nej, rubriken stämmer rätt bra.
Jag har blivit så dålig att det känns som om ja e hög. Jag typ ser konstiga saker och säger konstiga saker. Det är nog för mitt huvud börjar kopplas bort lite från verkligheten när man har en sådan huvudvärk. haha det låter säkert skitweird, det tycker jag också!

Johan tittade förbi i alla fall efter skolan och höll mig sällskap, han e så snäll så min lilla älskling. Vi tog en promenad med hunden efter en stund och sen så gick han hem för att plugga. Då satte jag fot hem och satte upp min nya säng. Yippie! Men det visade sig att allting var helt fel storlekar. Min säng var i 120 cm - som vi trodde den skulle vara- men min madrass var 105 cm. Helt feeel!
Sängen måste vara 140 för att en madrass på 120 ska få plats.. S- U- C- K !
 Då är det bara att leta efter nya saker, men min säng får vara uppe så länge. Just nu är min gamla säng nermonterad så det får duga i alla fall, lite störra är den må jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0