Gutenmorgen! (eller hur det stavas)

Tjolahopp kära läsare!
Det är ännu en fantastisk härlig dag med sol och värme, me like mucho. Och den kommer man förståss spendera ute så mycket som möjligt, kanske bättra på sin bränna vad vet jag :)
Det är lika bra att ta vara på solen nu när den är här, i förrgår hade jag ju smink på mig - inte smart!- så då blev det ingen färg i ansiktet. Och sen i går var vi i solna den mesta tiden av (bli brunare perioden på dagen) Så då blev det inget där heller. Men i dag ska jag bara ha mascara. Jag skiter helt enkelkt fullständigt i hur ojämn och ful min hy är just nu. När man blir brun i ansiktet så är det mascara som bara behövs ändå.

Nej nu ska jag ut i solen och få lite färg.
See Yaa Laater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0