Förhandsvisning

Nu har jag äntligen kommit hem från en heldag istan med Lovisa, Olivia, "Hans & Greta" som vi kallar dom haha. (familjen fattar) Vi har varit på ett av stockholms lyxigaste hotel - vet dock inte vad det heter- på en VIP förhandsvisning på den nya filmen Hanna Montana. Där bjöds det på mat och dricka samt att man fick bli sminkad och styla sitt hår. Vilket jag självklart gjorde hihi. En massa lockar här och där, åh vad jag älskar sånt hår. Ska förmodligen permenenta mitt hår i sommar när jag åker till Polen i två vckor med älskling. Det kostar inte mer än typ 500 spänn så det kan man kosta på sig. Då håller det ändå i nästan ett halvår.
Efter vi var klara med håret bar vi oss av till Rigoletto biografen för själva filmen, den var helt Ok! Lovisa påstod att hon såg Amy Dimond på sätena bakom oss, men man vet aldrig med henne. Kanske kanske...
På biografen fick man även denna tjusiga påse med lite gott och blandat i, som exempelvis foton, gympapåse, plastmugg haha! och lite annat stuff.
Spännande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0