Det var jobbigt...

Hej kära läsare!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen bokstavligen inte haft tid för att blogga i dag. Jag brukar aldrig blogga på morgonen innan skolan, för det hinner jag inte (förutom sovmorgonar)
Sen så var jag hemma efter skolan och satt vid datorn, men då valde jag låtar, räknade bpm, fördelade, kopierade och brännde ner på en ny skiva i rätt ordning. Och det tog verkligen hela eftermiddan, från att jag kom hem till att jag åkte till träningen.

På tal om träningen så var den sjuuukt jobbig, vi hade fys utomhus (i detta kalla väder!) på våran kära lilla backe, som våran fystränare tydligen upptäckt att man kan göra många ondskefulla övningar vid. Jag var med lite mer än halva träninen, sen sa foten ifrån. Jag måste ta det ganska lugnt nu i början efter jag stukat foten. Även om jag har fått stöd så jag inte kan göra illa mig igen så måste den vilas ändå. Usch jag vill verkligen inte ha en kvarstående skada :/

Nej nu tickar klockan iväg så det är dags att sova. Imorgon väntar mitt efterlängtade aerobicspass - nooot - och sen därefter bär jag mig iväg mot stan eller något innan jag ska möta älsklingen hemma och sedan en natt i hans mysiga (stooora) sääng. Åh längtar! 

peace out
p.s Bilden är från en match för någon vecka sen på mig och julia :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0