Det blir bara en massa godmorgon inlägg..

Hej igen!
Glömde blogga igår kväll om dagen blivit, men det gör säkert inget om det är en dag försenad, eller?
Jag hade ju skrivit att jag skulle bättre på min bränna lite nu när solen är så härlig och varm. Men det blev knappt något. Familjen ville ha hjälp med att klippa våran stora häck som är på baksidan. Och då trodde jag förståss att det skulle ta en halvtimme eftersom det såg inte ut att vara så mycket. Men det tog nästan två timmar och att de skulle ha hjälp med studsmattan och att ta fram vårat ett tons kilo uteplats typ. Den är verkligen ruskigt tung!
Så det blev inget solande för mig.

Sen på eftermidda kom Johan förbi en stund med var tvungen att gå hem vid halv nio, och då var jag med julia en stund. Och bara pratade, kände att det behövdes. Har hänt så mycket konstigt/ tråkigt och ledsamt på sista tiden så det kändes bra att få prata ut med henne.

Idag vet jag inte vart världen vänder, det pratas om att hitta på något skoj med Jullan och sen skulle vi träffa Johan och Erik Thingvall lite senare i kväll. Ska bli skoj!

Nej nu väntar frukosten, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0