Det är soligt och det är lov!



Godmorgon sunshines!
I dag är det alltså månag och det är även påsklov, jippie!
Jag började dagen med att lira lite guiar hero, love it. Har fått upp ögonen igen för det sen i vintras då det var ganska nytt här i huset, och nu är jag back on track igen.

Vad som händer i dag är att jag ska bege mig mot stan eller solna, har inte riktigt besämmt ännu vilket det blir, för en lite mini shopping. Och eftersom vädret är på topp i dag och det förväntas bli ganska varmt så blir det förmodligen lite sommarshopping i dag. Kanske en bikini eller ett sött linne, vem vet...

Nej nu ska ja få något i magen och sätta mig ute på balkongen och bara njuta av den härliga solen.
Hörs senare!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0