Den bästa pojkvännen!

Juste ja, Johan ska komma och sova över på onsdag till torsdag. Ska bli himelskt mysigt!
Vi pratade om i dag hur vi skulle fira våran halvårsdag som är den 5 Juli och ett årsdag den 5 Januari. Som det ser ut nu så känns det som om vi kommer vara tillsammans under en mycket lång tid, förhoppningsvis längre än ett år.
För allting känns så bra med Johan, han förstår mig och känner mig så bra att han vet hur man ska tackla mig i olika siutvationer haha. Det är det som är så skönt att ha, han är både som en bästa vän och min stora kärlek samtidigt. Just därför känns det så bra, vi behöver inte alltid ligga och gosa med varandra, vi kan ha kul också!

Nej nu känns det som om det börjar bli för mycket inlägg med bara Johan, dags att skriva om något annat. Men det är svårt när han är med mig i livet dag ut och dag in. Då finns det inte så mycket annat att skriva om hehe.
Men en sak är lite rolig som jag bara måste säga, många av mina kompisar har redan hört detta flera gånger, men jag känner att ni måste ta del av det också!

Det är så att Johan och ja har en väldigt rolig "lek"
Vi gillar att göra sugmärken på varandras halsar och tydligen har Johan börjat gilla att göra det i mitt ansiktet (?!) Och så förra veckan fick ja ett jätte stort märke längstbak på käkbenet som var helt illrött...

Jag-  varför gjorde du där för?! Jag vill inte ha det i ansiktet heller!
Johan-  men jag suger bara min signatur. Du vet " tillhör Johan Boström"

Gud vad jag skrattade, det stämmde ju ganska bra så jag lät det synnas inför alla på skolan och även hemma...
Det kanske är min dåliga humor som gör att jag skrattar, men erkänn att det var smart sagt!!!

Mina två små älsklingar <3



grillkväll på oxberget i fredas, tagen av den berömda och bästavänen Julia Lönnborg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0