Datasalen

Sitter för tillfället i datasalen och försöker skriva om mitt land Marocko. Men det är svårt att skriva något när man behöver böcker och karton och gud vet vad va man behöver. Orkar helt enkelt inte göra något arbete just nu. så ska nog slappa resten av tiden haha.

Skolan slutar om ca 20 minuter, klockan 14.20 som alla onsdagar. Det är skönt att man bara har tre lektioner i dag (två oftast) Eftersom jag brukar inte vara med på evapassen som är första lektionen. Men idag tyckte jag att det behövdes.
Efter skolan bär jag mig av mot Logopeden för en undersökning (om ni inte vet vad en logoped är så får ni googla på ordet, jag orkar inte ta upp det här!) Det tar förhoppningsvis inte längre än en timme.
Sen åker jag direkt mot stan för att hämta mina biobiljetter till den nya filmen Volverine eller hur det stavas, det är jag och Johan som ska se den på Fredag. Efter det blir det nog en snabbis inne på Buttriks och kanske lite shopping om jag orkar. Sen åker jag hem till kära ekerö igen och träffar älskling ett tag. Kanske äter hos honom också, man får se :)

Det var de jag skulle göra idag.
Återkommer (kanske) i kväll med ett sista inlägg om jag orkar.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0