Bara för att..

Godkväll eller godmorgon? Ja vet inte riktigt vad man ska säga på den fronten, klockan är ganska mycket så jag ska snart hoppa i säng. Vad har ni gjort för skoj denna kväll? Själv har det blivit ändrade planer hit och dit. Först skulle jag minna julia och emelie göra något, och sen skulle några andra killar vara med. Men sen blev det inte så och minna och emelie gick försig och jag och julia gick för oss. Lite knasigt, men det blev bra ändå. Tror jag ..
Julia och ja mötte upp Johan på en lite miniprommis, sen drog vi hem till mig för att kolla på Arthur. Var lite roligt att få vara med henne, det har knappt funnits tid för oss tråkigt nog. Men i morgon så ska vi göra något innan hon drar till su abuelos och jag & Johan åker hem till pappa på inflyttningsfest. Ser fram emot det ganska mycket., men ja e samtigt ganska nervös. Det är liksom första gången man visar upp sin pojkvän inför släkt och vänner.. oo scaaary!
Men det går säkert bra, det gör det alltid! :)
Nej nu slocknar ögonen på mig, lika bra att släpa sig till sängen.
Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0